Ομαδική φωτογραφία εκπαιδευτών και εργαζόμενων στο χώρο του καταστήματος

Επιστημονικά στελέχη της ΑΜΚΕ “Με Άλλα Μάτια” συνάντησαν την ομάδα του HR της Marks & Spencer και των Customer Assistants των καταστημάτων της Αττικής, σε ένα διαδραστικό τρίωρο σεμινάριο εξοικείωσης με την αναπηρία!

➥ Τι σημαίνει προσβάσιμο κατάστημα και συμπεριληπτική εξυπηρέτηση;

➥ Γιατί πρέπει να έχουμε κατά νου τα εμποδιζόμενα άτομα όταν δημιουργούμε το ψηφιακό περιβάλλον της επιχείρησής μας;

➥ Πώς δημιουργούμε comfort zone για ανάπηρα άτομα που επισκέπτονται τον χώρο μας;

➥ Τι λεξιλόγιο μπορούμε να χρησιμοποιούμε για να γίνει ο λόγος μας πιο συμπεριληπτικός σε συνάρτηση με τις πράξεις μας;

➥ Πώς αναγνωρίζουμε και υποστηρίζουμε ένα εμποδιζόμενο άτομο;

Πάνω σε αυτές τις θεματικές “χτίστηκε” ένα σεμινάριο με στόχο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των ατόμων με οπτική, κινητική και ακουστική βλάβη στα καταστήματα Marks & Spenser της Αττικής.

Η εκπαίδευση βασίστηκε στο βίωμα αφού το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτών είναι ανάπηρα άτομα και επαγγελματίες του χώρου με πολύχρονη εμπειρία, μέσω διαλόγου, ιδεοκαταιγίδας και πράξης στο πεδίο, ενώ συμπληρώθηκε με βίντεο που ανέδειξαν τις δεξιότητες της καθημερινής διαβίωσης των ανάπηρων ατόμων. Οι εκπαιδευόμενες και οι εκπαιδευόμενοι παρακολούθησαν τεχνικές συνοδείας ατόμων με πρόβλημα όρασης, τις οποίες δοκίμασαν και στην πράξη. Η εκπαίδευση ολοκληρώθηκε με ελεύθερο διάλογο, ανατροφοδότηση, απορίες και σύνδεσή της με τις προσωπικές εμπειρίες των εκπαιδευομένων.

Η συνεργασία της Marks & Spencer με την ΑΜΚΕ “Με Άλλα Μάτια” ξεκίνησε με τη συμμετοχή της εταιρείας στην μεγάλη καμπάνια εξοικείωσης με την αναπηρία #SpeakUp η οποία μετράει, πλέον, πάνω από 200 βίντεο και 17 εκατομμύρια προβολές συνολικά! Με αυτόν τον τρόπο η M&S δείχνει έμπρακτα τη συμπεριληπτική της νοοτροπία και βοηθάει στον δύσκολο αγώνα της ενημέρωσης για ζητήματα προσβασιμότητας, συμπερίληψης και αναπηρίας. Πιο συγκεκριμένα, υποστήριξε τη δημιουργία 2 βίντεο που αναδεικνύουν την εμπειρία των ατόμων με πρόβλημα όρασης στα καταστήματα ένδυσης αλλά και τη σημασία της αποδοχής των σκύλων οδηγών ως αναπόσπαστο κομμάτι της αυτονομίας ενός τυφλού ατόμου.

Δείτε τα βίντεο εδώ ⇓

 

Καταλυτικός παράγοντας στη συνεργασία αυτή είναι ο κ. Γιώργος Κυνηγόπουλος, HR Business Partner της Marks and Spencer, ο οποίος αναγνωρίζει ότι το ταξίδι ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού μίας εταιρείας, ως η καρδιά της, είναι μια συνεχής και δυναμική διαδικασία!

Σχετικά με τον συντάκτη

Η μοναδική, πλήρως προσβάσιμη για κάθε χρήστη, διαδραστική, κοινωνική πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα!

Αφήστε σχόλιο

ΧΟΡΗΓΟΙ

Επιστροφή στην κορυφή