Κοπέλα με λευκό μπαστούνι
Πηγή Εικόνας: pixabay/OpenClipart-Vectors /

Ερωτηματολόγιο διπλωματικής εργασίας

Αγαπητοί συμμετέχοντες/συμμετέχουσες,

Το ακόλουθο ανώνυμο ερωτηματολόγιο χρησιμοποιείται ως ερευνητικό εργαλείο στο πλαίσιο εκπόνησης της διπλωματικής μου εργασίας για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε άτομα με προβλήματα όρασης και ο σκοπός αυτού είναι να εξετάσει τη στάση τους απέναντι στις τραπεζικές υπηρεσίες και την επίδραση των καναλιών* εξυπηρέτησης στην ικανοποίησή τους. Η σύνθεση του ερωτηματολογίου είναι τέτοια, ώστε να διαφυλάσσεται η ανωνυμία και η εμπιστευτικότητα των στοιχείων σας.

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί περίπου 10 με 15 λεπτα. Για την εγκυρότητα αυτής της προσπάθειας, είναι σημαντικό να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ευελπιστώ στη συμβολή σας.

Χρήσιμοι ορισμοί

*Κανάλια εξυπηρέτησης: Αποτελούν τα κέντρα εξυπηρέτησης όπως το κατάστημα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση, η ηλεκτρονική τραπεζική

Phone Banking: Αποτελεί τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση της τράπεζας

Internet Banking: Αποτελεί την ηλεκτρονική τραπεζική

Βρείτε το ερωτηματολόγιο ⇒ εδώ

Σχετικά με τον συντάκτη

Η μοναδική, πλήρως προσβάσιμη για κάθε χρήστη, διαδραστική, κοινωνική πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα!

Αφήστε σχόλιο

ΧΟΡΗΓΟΙ

Επιστροφή στην κορυφή