Λογότυπο της Vodafone για το πρόγραμμα world of difference μια υδρόγειος σφαίρα και η φωτογραφία της Δήμητρας Κοντοβά

Για ενδέκατη συνεχή χρονιά το Ίδρυμα Vodafone ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα World of Difference.

To World of Difference που δίνει τη δυνατότητα σε νέους, ηλικίας 18 έως 35 ετών, να εργαστούν στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό της επιλογής τους, ενώ το Ίδρυμα Vodafone καλύπτει τον μισθό τους και τις εργοδοτικές εισφορές, συμπλήρωσε 11 χρόνια προσφοράς στην ελληνική κοινωνία. Από το 2010 που υλοποιείται το πρόγραμμα, μετράει περισσότερες από 2.000 αιτήσεις έχει προσφέρει απασχόληση σε 89 νέους, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση του έργου 81 Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών σε όλη τη χώρα και έχει έμμεσα περίπου ωφελήσει 434.000 συνανθρώπους μας.

10 νέοι εργάστηκαν για 6 μήνες στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό της επιλογής τους, ενώ το ίδρυμα Vodafone κάλυψε τον μισθό τους.

Παρά τις δυσκολίες, λόγω της πανδημίας COVID-19, οι δέκα νικητές και νικήτριες του προγράμματος – ηλικίας 18 έως 35 ετών – παρακινούμενοι/-ες από την πεποίθηση πως η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο, κατάφεραν να ξεχωρίσουν στο πρόγραμμα. Έτσι, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και προσαρμόζοντας τον τρόπο εργασίας τους στα νέα δεδομένα, οι νικητές εργάστηκαν για την ενίσχυση των ΜΚΟ και των ωφελούμενών τους, με στόχο την εξάλειψη στερεοτύπων, την ενδυνάμωση ανάπηρων ατόμων, την προώθηση της φιλαναγνωσίας σε παιδιά, την καλλιέργεια κοινωνικής & περιβαλλοντικής συνείδησης, αλλά και την ενίσχυση της κοινωνικής επιχειρηματικότητας.

“Το πρόγραμμα World of Difference αποτελεί πλέον ένα πρόγραμμα-θεσμό, με περισσότερους από 434.000 ωφελούμενους συνανθρώπους μας. Στο Ίδρυμα Vodafone, με την πεποίθηση ότι η τεχνολογία αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο τόσο για την ανάπτυξη της σύγχρονης κοινωνίας όσο και για την επίτευξη ενός κοινωνικού σκοπού, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα σημαντικό κύμα αλλαγής. Η ανάδειξη και φέτος 10 νέων που θα εργαστούν στον ΜΚΟ της επιλογής τους και θα συνεισφέρουν σε διαφορετικούς τομείς, μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον της χώρας”, αναφέρει η Αλεξάνδρα Παπανικολάου, Υπεύθυνη Προγραμμάτων Κοινωνικής Προσφοράς Vodafone Ελλάδος.

Επωφελούμενη από το πρόγραμμα World of Difference βρέθηκε και η ΑΜΚΕ “Με Άλλα Μάτια” με την προσθήκη στο δυναμικό της της Δήμητρας Κοντοβά, η οποία ανέλαβε τη θέση της Campaign Manager στην ΑΜΚΕ. Βασικός σκοπός της Δήμητρας ήταν η ανάπτυξη της digital καμπάνιας #SpeakUp του Οργανισμού, που λειτούργησε και συνεχίζει να λειτουργεί ως ψηφιακό εργαλείο για την κατάρριψη των στερεοτύπων γύρω από την αναπηρία. Με αυτόν τον τρόπο ήρθαν στο προσκήνιο πτυχές της καθημερινότητας των ανάπηρων ατόμων, με τις οποίες το ευρύ κοινό είναι λιγότερο εξοικειωμένο.

Γνωρίστε την Δήμητρα, αλλά και τον Βαγγέλη —Πρόεδρο της ΑΜΚΕ “Με Άλλα Μάτια”— εδώ⇓

Η καμπάνια #SpeakUp του «Με Άλλα Μάτια», μια εκστρατεία ορατότητας των ανάπηρων ατόμων και της καθημερινότητάς τους που ξεκίνησε να προβάλλεται μέσα από τα social media μας, ξεπέρασε τις 2.000.000 προβολές!

Στο meallamatia.gr επιδιώκουμε:

  • να σπάσουν στερεότυπα και αντιλήψεις για την αναπηρία
  • να μετατραπεί η «αντιτηλεοπτική», όπως θεωρείται, εικόνα της αναπηρίας, σε θετικό πρότυπο ζωής
  • να ανατραπεί η υποεκπροσώπηση των αναπήρων στα ΜΜΕ και στον δημόσιο διάλογο
  • να αναδείξουμε καθημερινές πτυχές των αναπήρων και των οικογενειών τους σε τομείς της καθημερινότητας όπως τέχνες, χορός, αθλητισμός κ.λπ.
  • τα βίντεο να λειτουργήσουν ως εργαλείο εξοικείωσης

Η καμπάνια προσπαθεί να απαντήσει σε πολλά ερωτήματα όπως:

✥ Πώς είναι η καθημερινότητα ενός ανάπηρου ατόμου;
✥ Πώς μετακινείται;
✥ Μπορεί να διασκεδάσει;

Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα απαντώνται στην #SpeakUp καμπάνια μας, που όλο και εξαπλώνεται! Έπεται συνέχεια…

like, 1 share και -γιατί όχι- ένα δικό σας βίντεο με το hashtag #SpeakUp μπορούν να μας κάνουν πιο δυνατούς!

Εσείς αναδείξατε τα παρακάτω βίντεο ως κορυφαία της καμπάνιας ενημέρωσης και εξοικείωσης:

Πώς σερβίρεις έναν τυφλό;
Οδηγούν οι κωφοί;
Πώς αναγνωρίζουν οι τυφλοί τα κέρματα;
Το λευκό μπαστούνι
Αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα
Σκύλος οδηγός τυφλών

Μπορείτε να δείτε τη συνολική μας καμπάνια #SpeakUp στα social media μας:

⇒ Facebook
⇒ YouTube
⇒ Instagram
⇒ TikTok

 

Σχετικά με τον συντάκτη

Η μοναδική, πλήρως προσβάσιμη για κάθε χρήστη, διαδραστική, κοινωνική πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα!

Αφήστε σχόλιο

ΧΟΡΗΓΟΙ

Επιστροφή στην κορυφή