Φωτογραφία ασφάλτου που στη μία λωρίδα γράφει "TAXI, BUS" στο βάθος φώτα από αυτοκίνητα.
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Κάθε ημέρα που ξυπνάω και βλέπω τον τρόπο διακυβέρνησης σε πολλά θέματα της επικαιρότητας, απογοητεύομαι περισσότερο για την φήμη που υπάρχει από παλιά για εμάς τους Έλληνες.

Είμαστε λέγανε από τους πιο έξυπνους λαούς (αν όχι ο εξυπνότερος).

Θέλω λοιπόν να μου απαντήσει κάποιος για το θέμα της χρήσης των λεωφορειολωρίδων από τα ταξί τι ακριβώς συμβαίνει , τι ακριβώς άλλαξε από τον Φεβρουάριο έως την ψήφιση και την έναρξη ισχύος του νέου Κ.Ο.Κ.;

Μιλάω από την πλευρά του τέως οδηγού ταξί για αρκετά χρόνια , με την εμπειρία που έχω αποκτήσει στους δρόμους και όλων των ειδών επιβατών που έχω μεταφέρει και των «ειδικών» διαδρομών που έχω εξυπηρετήσει.

Τον Φεβρουάριο σύμφωνα με δημοσιεύματα με πηγές του Υπουργείου Μεταφορών (φίλα προσκείμενων ΜΜΕ στην Κυβέρνηση) η κίνηση των ταξί θα ήταν ελεύθερη εντός των λεωφορειολωρίδων.

Μετά από ένα δυο μήνες με αλλαγή του Υπουργού, άλλαξε αυτό εν ριπή οφθαλμού. Απαγορεύοντας τη χρήση από τα ταξί.

Επιτρέπεται λέει η περιορισμένη χρήση από τα «έμφορτα» ταξί για «επιβίβαση» (πολύ αστείο αυτό) και την αποβίβαση για μερικά δευτερόλεπτα ή από ταξί που μεταφέρουν ΑμεΑ.

Ερωτήσεις από έναν άνθρωπο «περιορισμένης ευθύνης» όπως εγώ:

• Τι σημαίνει τα «έμφορτα» ταξί για «επιβίβαση» μπορούν να χρησιμοποιούν τη λεωφορειολωρίδα;
• Πως θα ξεχωρίζει η κάμερα αν το ταξί μεταφέρει ΑμεΑ;
• Ποιος θα είναι ο χρονομέτρης της παραμονής του ταξί στη λεωφορειολωρίδα;
• Αν ο επιβάτης είναι ΑμεΑ ή εμποδιζόμενο άτομο (ένας άνθρωπος με χαμηλή ή και καθόλου όραση ή ένας άνθρωπος σε αναπηρικό αμαξίδιο ή μια ή ένας γονιός με το παιδάκι του);
• Αν μεταφέρει κάποιον που χρήζει επείγουσας Ιατρικής βοήθειας; (αφού λειτουργούν και ως ασθενοφόρα;)

Τι θα πρέπει να κάνουν οι οδηγοί ταξί σε αυτές τις περιπτώσεις;

Να κρατάνε ίσως φωτογραφικό υλικό και τα στοιχεία του επιβάτη σε περίπτωση κλήσης για την συγκεκριμένη «τροχαία» παράβαση, να μην πληρώσουν και να πάνε σε κάποιο δικαστήριο να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες. Ποιος θα τους πληρώσει την ψυχική οδύνη και τις ώρες που θα χάσουν αν δικαιωθούν: και αν δεν δικαιωθούν λόγω ανεπαρκών στοιχείων απόδειξης της αθωότητας τους;

Κάμερες παντού (όπως το τραγούδι του Πανούση κάγκελα παντού) σταθερές σε κολώνες , κινητές σε λεωφορεία ή όπου αλλού;

Ερώτηση ενός εκατομμυρίου: Το ταξί στην Ελλάδα ανήκει ή όχι σε απλό λαϊκό ΜΜΜ που συμπληρώνει την έλλειψη ικανού αριθμού των Δημόσιων ή της μηδαμινής κάλυψης περιοχών από αυτά;

Είναι το έργο που παράγει το ταξί δημόσιο λόγω και της άδειας ΕΔΧ;

Πριν συνεχίσω σημειώνω εδώ ότι επιτρέπεται η κίνηση των ιδιωτικών λεωφορείων.

Γιατί άραγε ;

Ποιος «παρακωλύει» περισσότερο την κίνηση των λεωφορείων;

Τα ιδιωτικά λεωφορεία που παρκάρουν χωρίς χρονικό περιθώριο σε σημεία τουριστικού ή όχι ενδιαφέροντος;

Όλα αυτά τα παραπάνω θα τα καταλάβαινα σε μια τριτοκοσμική χώρα, αγράμματων με απολυταρχικό καθεστώς .

Οι Κυβερνήσεις που ψηφίζουμε και δίνουμε τη συγκατάθεση μας για «ορθή» και «συμφέρουσα» διακυβέρνηση προς το λαό , κυβερνούν εδώ και χρόνια με μοναδικό στόχο την επικοινωνία και την καλή «εικόνα».

– Μήπως πρέπει επιτέλους να ξυπνήσουμε και να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας σε όλα τα επίπεδα μαζί με τους διπλανούς μας;

– Μήπως πρέπει να ζητάμε εξηγήσεις για οτιδήποτε μας αφορά;

– Μήπως να αφήσουμε στην άκρη το προσωπικό συμφέρον που έτσι κι αλλιώς δεν ισχύει μακροπρόθεσμα;

Άντε και καλές διακοπές

Εις το επανιδείν

Το ενοχλητικό κουνούπι που δεν σας αφήνει να κοιμηθείτε τον «Ύπνο του Δικαίου»

Διαβάστε επίσης:

Αυξομειώσεις τιμών, καθρεφτάκια σε ιθαγενείς

Κοινοποίηση σε:

Σχετικά με τον συντάκτη

Μέλος Δ.Σ. Συλλόγου ΑμεΑ Ιλίου

Αφήστε σχόλιο

Επιστροφή στην κορυφή