Κινητό που δείχνει την εφαρμογή της ΕΥΔΑΠ στην οθόνη του.

Mία νέα εμπειρία έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν οι χρήστες του EYDAPP, με τις πιο σύγχρονες λειτουργίες στην οθόνη τους

EYDAPP: Η νέα εφαρμογή της ΕΥΔΑΠ προσφέρει έξυπνες υπηρεσίες στους χρήστες και τους διευκολύνει την καθημερινότητα

Πιο εύκολη μας κάνει τη ζωή η νέα εφαρμογή EYDAPP, με μια σειρά από υπηρεσίες της καθημερινότητάς μας να γίνονται πραγματικά πανεύκολες!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η προβολή και η απευθείας πληρωμή των λογαριασμών, καθώς με την προσθήκη της λειτουργίας barcode scanning, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού τους, ώστε να προχωρήσουν σε πληρωμή. Διαφορετικά, μέσα από τη «σύνδεση χρήστη» και τις παροχές, δίνεται η επιλογή αποθήκευσης των στοιχείων τους, username και password, και σύνδεσης με αυτά, για να αποκτήσουν πρόσβαση είτε στον λογαριασμό τους είτε σε όλες τους τις παροχές.

Εξόφληση με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα

Παράλληλα, βάσει της δέσμευσης για τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών, οι τρόποι πληρωμής εμπλουτίστηκαν με τη ΔΙΑΣ – Διατραπεζικά Συστήματα. Έτσι, οι χρήστες έχουν πλέον την επιλογή να εξοφλήσουν το λογαριασμό τους ή τη δόση του διακανονισμού τους με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα, χωρίς να απομακρύνονται από το ασφαλές περιβάλλον της εφαρμογής EYDAPP.

Να σημειωθεί ότι η υπηρεσία eBanking εξακολουθεί να ισχύει, μέσω των συνεργαζόμενων τραπεζών της ΕΥΔΑΠ, ενώ για την επόμενη έκδοση της εφαρμογής έχει ήδη προγραμματιστεί να προστεθεί η μερική καταβολή.

Επίσης, μέσα από το νέο EYDAPP οι χρήστες συνεχίζουν να έχουν στα χέρια τους μία από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες, αυτή της δήλωσης βλάβης, για βλάβες εντός Αττικής, με δυνατότητα αποστολής απ’ όπου κι αν βρίσκονται, δηλώνοντας τοποθεσία του προβλήματος μέσω Google Maps και στέλνοντας, προαιρετικά, μία φωτογραφία σχετική με τη δήλωσή τους. Στη συνέχεια, βρίσκουν την υποβληθείσα δήλωση στο email τους, αλλά και στη νέα υπηρεσία ιστορικού, απ’ όπου υπάρχει η δυνατότητα επανα-υποβολής της, με το πάτημα ενός κουμπιού, σε περίπτωση που αυτή δεν έχει επιλυθεί.

Ενημέρωση για διακοπές υδροδότησης

Επιπλέον, μέσα από το EYDAPP οι χρήστες έχουν 24/7 live ενημερώσεις για τις διακοπές υδροδότησης και μπορούν να επικοινωνούν απευθείας τηλεφωνικά με τις 24ωρες γραμμές 1022 και 2102144444 ή μέσω email στο 1022@eydap.gr καθώς μπορούν να εντοπίζουν το πλησιέστερο σε αυτούς Ταμείο ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών ΕΥΔΑΠ, μέσω GPS.

Το EYDAPP και στα Αγγλικά

Μία ακόμα σημαντική εξέλιξη είναι ότι τώρα το EYDAPP διατίθεται και στα Αγγλικά. Οι χρήστες, στο πρώτο άνοιγμα της εφαρμογής, επιλέγουν τη γλώσσα προτίμησής τους ανάμεσα σε Ελληνικά και Αγγλικά και στη συνέχεια κατευθύνονται στις νέες διαδραστικές οδηγίες. Μέσω της χρήσης του νέου burger menu, δίνεται η δυνατότητα όποιος το επιθυμεί να αλλάξει ξανά τη γλώσσα προτίμησης, να ανατρέξει οποιαδήποτε στιγμή στις οδηγίες, όπως επίσης και να συνδεθεί (login) ή να αποσυνδεθεί (logout) από τα στοιχεία του.

Εφαρμογή φιλική για ΑμεΑ

Τέλος, στο εξής το EYDAPP καθώς και το minisite της εφαρμογής eydapp.gr ή eydapp.com, πληρούν τις προδιαγραφές για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, όπως ορίζονται από τις οδηγίες προτύπου WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0. σε Level AΑ. Οι συγκεκριμένες οδηγίες προσβασιμότητας χαρακτηρίζουν την ιστοσελίδα και την εφαρμογή EYDAPP φιλική για ΑμΕΑ, καλύπτοντας μια αρκετά μεγάλη θεματολογία, προκειμένου να καταστεί ευκολότερο να περιηγηθούν στο περιεχόμενο και να κάνουν χρήση των λειτουργιών.

Οι χρήστες, iOS και Android, μπορούν να αποκτήσουν τις νέες προσθήκες και λειτουργίες του EYDAPP, κατεβάζοντας εκ νέου την εφαρμογή σε κινητά ή tablet. Διαθέσιμη, δωρεάν, στο App Store και Google Play.

Πηγή: www.athensvoice.gr

Σχετικά με τον συντάκτη

Με Άλλα Μάτια
Η μοναδική, πλήρως προσβάσιμη για κάθε χρήστη, διαδραστική, κοινωνική πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα!

Αφήστε σχόλιο

ΧΟΡΗΓΟΙ

Επιστροφή στην κορυφή