Μπάνερ νέο Φροντιστήριο "Η επιτυχία είναι επιλογή"

Για άλλη μια χρονιά ο όμιλος φροντιστηρίων «Νέο», οδήγησε με τις επιτυχίες των μαθητών του στις πανελλαδικές εξετάσεις, δεκάδες παιδιά να κάνουν πράξη το όνειρό τους!

Δίπλα σας με 82 εκπαιδευτικές μονάδες, 47 από αυτές με το διακριτικό τίτλο νέο φροντιστήριο και 35 με το διακριτικό τίτλο homework by neo, είμαστε εκεί για να βοηθήσουμε να πετύχει το στόχο του κάθε μαθητής! Με σύγχρονες και άρτια εξοπλισμένες εγκαταστάσεις, με εξειδικευμένο και κατάλληλα εκπαιδευμένο διδακτικό προσωπικό , οδηγούμε το μαθητή στην επιτυχία!

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, το Νέο Φροντιστήριο στο Ίλιον ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1992 και έμελλε από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του να αναδειχθεί στο μεγαλύτερο Φροντιστήριο της ευρύτερης περιοχής του Ιλίου!

Η κοινωνία του Ιλίου μας υποδέχθηκε με ενθουσιασμό, γιατί κατανόησε από την πρώτη στιγμή, ότι πλέον δεν θα χρειαζόταν να καταφεύγουν τα παιδιά τους, στο αφιλόξενο κέντρο της Αθήνας, για να βρουν ένα οργανωμένο και μεγάλο Φροντιστήριο, αφού αυτό υπήρχε πια στη γειτονιά τους.

Οι επιτυχίες των μαθητών μας στις Πανελλήνιες εξετάσεις αλλά και η οργάνωση ανοιχτών εκδηλώσεων για όλους τους γονείς & τους μαθητές σε Θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού αλλά και η πολυεπίπεδη υποστήριξη των μαθητών σε όλους τους τομείς, μας καθιέρωσαν στη συνείδηση όλων ως το μεγάλο Φροντιστήριο με το οικογενειακό και φιλικό κλίμα, που συνδυάζεται όμως με τον απαραίτητο επαγγελματισμό και οργάνωση, ως προϋπόθεση για την επίτευξη των επιθυμητών στόχων .

Ακόμη και κατά μέσης της πρωτόγνωρης παγκοσμίως πανδημίας που όλοι βιώσαμε, παραμείναμε σταθερά δίπλα στους γονείς και στους μαθητές που μας εμπιστεύονται και πανελλαδικά, προσαρμοστήκαμε με σύγχρονα μέσα και βασισμένοι στις νέες τεχνολογίες, επιτελέσαμε ποιοτικά το καθήκον μας.

Για μας στο Νέο Φροντιστήριο, πάνω από όλα και όλους είναι ο μαθητής και η εκπλήρωση των εκπαιδευτικών αναγκών του.

Εκατοντάδες μαθητές μας εμπιστεύτηκαν και πέτυχαν…

Κάποια Θετικά Παραδείγματα

Η Μουτσανά Πολυτίμη απόφοιτη, πλέον, του «Νέο Φροντιστήριο» στο Ίλιον, συγκέντρωσε 17.600 μόρια και βάζει «πλώρη» για Ψυχολογία Αθήνας.

Σε ερώτηση για το αν τελικά υπάρχει μυστική συνταγή επιτυχίας στις πανελλήνιες εξετάσεις τονίζει ότι «δεν υπάρχει κάποιο μυστικό επιτυχίας στις πανελλήνιες. Ο καθένας ανάλογα με τις επιθυμίες του οφείλει να θέτει ορισμένους στόχους στην αρχή της χρονιάς και με βάση αυτούς να οργανώνει σωστά το διάβασμά του ώστε να προσπαθήσει να τους υλοποιήσει. Εξάλλου, ο δρόμος προς την επιτυχία συνήθως χτίζεται από όταν τα παιδιά αρχίζουν το σχολείο και μπαίνουν οι πρώτες τους βάσεις στις οποίες, μεγαλώνοντας, χτίζουν όλο και περισσότερα πράγματα, δεν συμβαίνει μια ξαφνική αλλαγή την τελευταία χρονιά του λυκείου».

Όσον αφορά τις ιδιαιτερότητες της φετινής χρονιάς με το ξέσπασμα της πανδημίας και της καραντίνας τονίζει πως «όλοι πάνω κάτω επηρεαστήκαμε από τις ιδιαιτερότητες της φετινής χρονιάς. Σίγουρα ένας παράγοντας που ενίσχυσε το διάβασμά μας μέχρι ένα σημείο ήταν η αμφιλεγόμενη περίοδος της καραντίνας, με τον κάθε μαθητή να προσπαθεί να καλύψει παρά τις αντίξοες συνθήκες ορισμένα από τα κενά του. Κατά τα άλλα ο καθένας ήταν επικεντρωμένος στο στόχο του και προσπάθησε να κάνει ό,τι καλύτερο μπορούσε».

Σχετικά με την περικοπή της ύλης και το αν τελικά οι μαθητές ευνοήθηκαν από αυτήν αναφέρει ότι «η περικοπή της ύλης αν και αρχικά αντιμετωπίστηκε αρνητικά από όσους μαθητές την είχαν ήδη καλύψει, διότι είχαν αφιερώσει πολλές ώρες για αυτό το σκοπό ενώ θα μπορούσαν τις ώρες αυτές να τις ξοδέψουν για την τελειοποίηση των κομματιών που παρέμειναν εντός, θεωρώ πως ευνόησε σε μεγάλο βαθμό τις επαναλήψεις της πλειονότητας των μαθητών. Εάν, δηλαδή, εξαιρεθεί ο ψυχολογικός αντίκτυπος των διαρκών αυξομειώσεων της ύλης που είχε αρχίσει ήδη από πέρυσι, η περικοπή της ύλης έσωσε πολλούς μαθητές από έναν πιθανό όλεθρο και την υπερβολική κούραση που θα προκαλούνταν από τον όγκο των επαναλήψεων που θα έπρεπε να βγουν σε σύντομο χρονικό διάστημα όσο πλησίαζαν οι εξετάσεις».

Όσον αφορά τους νέους υποψηφίους, «Θα τους συμβούλευα αρχικά να μην σκέφτονται και να μην αγχώνονται από το Σεπτέμβριο για το τι θα γίνει τον Ιούνιο στις εξετάσεις, αφού όπως διαπιστώσαμε φέτος όλα είναι πιθανά. Το σημαντικότερο βέβαια είναι οι μαθητές να μην επηρεάζονται όσο γίνεται από τον περίγυρό τους και να κάνουν την προσπάθεια που θέλουν για τους ιδίους και όχι για να ευχαριστήσουν τους γονείς ή τους καθηγητές του. Ο καθένας αναλόγως το στόχο που έχει θέσει μπορεί να θεωρήσει επιτυχία ακόμη και τα 11 χιλιάδες μόρια από τη στιγμή που του εξασφαλίζουν μια θέση στη σχολή που επιθυμεί να εισαχθεί, παρόλο που ένας τέτοιος βαθμός πολλές φορές κατακρίνεται από τον περίγυρο. Είναι σημαντικό, λοιπόν, οι μαθητές να προσπαθήσουν όσο οι ίδιοι επιθυμούν και όσο μπορούν ανάλογα με τις δυνατότητές τους, ώστε αυτή η χρονιά να μην τους αφήσει μελλοντικά, ανεπιθύμητα ψυχοσωματικά κατάλοιπα», καταλήγει.

Η Μαιρηχάρη Ρουκουτάκη, αποφοίτησε από το 3ο Γενικό Λύκειο Ιλίου και από το παράρτημα των Φροντιστηρίων Νέο στο Ίλιον και συγκέντρωσε 19.250 μόρια (από τα απόλυτα 20άρια σε Ιστορία και Κοινωνιολογία) στις Πανελλαδικές 2020.

Με την υψηλή βαθμολογία που συγκέντρωσε βάζει πλώρη για τη Νομική Αθήνας και μας μιλάει για το κλειδί της σωστής προετοιμασίας αλλά και τι θα συμβούλευε τους νέους υποψηφίους στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

Αρχικά για το αν υπάρχει μυστική συνταγή για την επιτυχία αναφέρει ότι «οι Πανελλαδικές εξετάσεις είναι αναμφίβολα μια απαιτητική διαδικασία, που προϋποθέτει ουσιαστική και συστηματική μελέτη, αφοσίωση στους στόχους που ο εκάστοτε μαθητής θέτει, αλλά και βαθιά αγάπη για τη γνώση. Το “μυστικό της επιτυχίας “, λοιπόν, είναι η πλήρης προσήλωση στις προσωπικές επιδιώξεις, η αποφυγή του επηρεασμού του μαθητή από εξωγενείς παράγοντες και η ουσιαστική του επιθυμία για πνευματική και κοινωνική εξέλιξη».

Όσον αφορά την ιδιαίτερη αυτή φετινή χρονιά και την καραντίνα επισημαίνει ότι «η φετινή χρονιά ήταν πολύ ιδιαίτερη και πρωτόγνωρη για όλο τον κόσμο, με δυσκολίες που, αν μη τι άλλο, επηρέασαν σημαντικά και την προετοιμασία μας για τις εξετάσεις. Το γεγονός, αρχικά, ότι χρειάστηκε να μείνουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σπίτι επιδέχεται διττής ερμηνείας: αφενός όποιος ήταν προσηλωμένος, μπορούσε να κερδίσει χρόνο και να επιδοθεί περαιτέρω στο διάβασμα, να καλύψει ενδεχομένως κάποια κενά, με συνέπεια την μεγαλύτερη επιτυχία του στις εξετάσεις, αφετέρου, όμως, υπήρχαν και πολλά παιδιά που παρασύρθηκαν από την ελαστικότητα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δεν αξιοποίησαν ορθώς το χρόνο τους, επειδή αισθάνθηκαν ότι δεν υπήρχε κάποιος να τους παρακινήσει, και, εν τέλει, δεν προετοιμάστηκαν γνωστικά και ψυχικά, όσο θα απαιτείτο, για τις εξετάσεις. Προσωπικά, η άσβεστη επιθυμία μου για υλοποίηση των στόχων και των επιδιώξεών μου, καθώς και η αμέριστη στήριξή μου από τους γονείς και τους καθηγητές μου, αποτέλεσαν το αντίβαρο όλων αυτών των αντικειμενικών δυσχερειών, με αποτέλεσμα να μην ολιγωρήσω ούτε στιγμή κατά τη διάρκεια των τριών περίπου μηνών που μείναμε στο σπίτι».

Σχετικά με τον αν ευνοήθηκε η φετινή γενιά με την περικοπή της ύλης τονίζει ότι «η υπουργική απόφαση για περικοπή της εξεταστέας ύλης λίγους μήνες πριν τις εξετάσεις, προέβλεπε μείωση των προς εξέταση σελίδων στην ιστορία, κοινωνιολογία και στα αρχαία. Η ύλη, παρά ταύτα, που απέμεινε, εξακολουθούσε να είναι πολύ μεγάλη και μάλιστα περισσότερη από αυτή των προηγούμενων ετών. Γενικά, η περικοπή της ύλης έχει διπλή “ανάγνωση”, αφού πολλοί ήταν οι μαθητές που στο άκουσμα της μείωσης, ανακουφίστηκαν, αλλά και επαναπαυτήκαν, ενώ άλλοι μαθητές δυσαρεστηθήκαν, καθώς είχαν ήδη αφομοιώσει όλη την αρχικά ανακοινωμένη ύλη. Προσωπικά, η περικοπή της ύλης δυο σχεδόν μήνες πριν τις εξετάσεις, αρχικά, με δυσαρέστησε, καθώς είχα αφιερώσει πολύ χρόνο για την αφομοίωση της αρχικής ύλης, έπειτα όμως, μου έδωσε τη δυνατότητα να διεισδύσω περαιτέρω στην τελική ύλη, αξιοποιώντας το χρόνο μου με όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις. Τα θέματα, εν τέλει, στα οποία εξεταστήκαμε, απαιτούσαν πολύ καλή εκμάθηση της εξεταζόμενης ύλης, κριτική σκέψη , καθώς και συνδυαστική ικανότητα . Επρόκειτο, εν ολίγοις, για θέματα που απευθύνονταν σε υποψηφίους που διέθεταν τα ανωτέρω χαρακτηριστικά, αλλά και ηρεμία και διαύγεια πνεύματος».

«Απευθυνόμενη προς τους υποψηφίους στις επερχόμενες Πανελλαδικές εξετάσεις, Θα συνιστούσα, αρχικά, προσδιορισμό σαφών στόχων, που να ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα γνωρίσματα, τις φιλοδοξίες και τις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή. Ο προσδιορισμός, όμως, τέτοιων στόχων, απαιτεί μια δυναμική προσωπικότητα που έχει επίγνωση των ενδιαφερόντων της, θέτει τα δικά της όρια και πάντοτε επιδιώκει την υλοποίησή των επιδιώξεών της. Βέβαια, η επιτυχία στις εξετάσεις αυτές δεν είναι εφικτή, χωρίς ουσιαστική και συστηματική μελέτη και κατανόηση των προς εξέταση βιβλίων. Μάλιστα, οι συχνές επαναλήψεις εγγυώνται την όσο το δυνατόν καλύτερη εκμάθηση των γνωστικών αντικειμένων και, άρα, την καλύτερη επίδοση στις εξετάσεις. Τέλος, οι υποψήφιοι θα ήταν καλό να μεριμνούν και για τη ψυχική τους υγεία και ηρεμία, η οποία είναι απαραίτητη, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις, τις πιέσεις και τις δυσκολίες που επιφυλάσσει η χρονιά των Πανελληνίων εξετάσεων. Η ενασχόληση με τη μουσική, ο αθλητισμός, η επικοινωνία με φίλους και συνομηλίκους είναι “συστατικά” της επιτυχίας αφού εκτονώνουν απίστευτα τον υποψήφιο, συμβάλλοντας στο να επανέρχεται δριμύτερος στις υποχρεώσεις του. Όλες αυτές οι ασχολίες, βεβαία, πρέπει να γίνονται στα όρια του μέτρου, στο βαθμό που το επιτρέπει η προετοιμασία για τις εξετάσεις και πάντοτε προσέχοντας ο υποψήφιος για την σωματική του υγεία, που είναι απαραίτητη για τις εξετάσεις.

Εύχομαι ολόψυχα δύναμη, κουράγιο και καλή επιτυχία στους επόμενους υποψηφίους»!

Πλώρη για τις Πολυτεχνικές Σχολές βάζει ο Μάντζαρης Κωνσταντίνος, απόφοιτος του παραρτήματος των Φροντιστηρίων Νέο στο Ίλιον, καθώς συγκέντρωσε 17.325 μόρια στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο.

Αναφερόμενος στο αν υπάρχει κάποια μυστική συνταγή της επιτυχίας τονίζει «γενικά δεν υπάρχει κατά την άποψή μου κάποιο ιδιαίτερο μυστικό αλλά ρόλο παίζουν η υπομονή, η επιμονή στο διάβασμα, ένας κυρίαρχος στόχος και φυσικά η τύχη».

Σχετικά με την καραντίνα και αν επηρεάστηκε το διάβασμα του από αυτή την ιδιαίτερη σχολική χρονιά αναφέρει «θεωρώ ότι αυτό που συνέβαλε στο να μην αποπροσανατολιστώ από όλη αυτή την κατάσταση ήταν από τη μία το γεγονός ότι έχω συνηθίσει στο συστηματικό διάβασμα εδώ και τρία χρόνια και τόσο πολύ ήθελα να επιτύχω τον στόχο μου».

Όσον αφορά την περικοπή της ύλης τονίζει «η περικοπή της ύλης λειτούργησε σαν δίκοπο μαχαίρι. Σε κάποια μαθήματα όπως στα Μαθηματικά το έργο μου έγινε πολύ πιο εύκολο γιατί έμειναν στην ύλη κεφάλαια που θεωρούσα εύκολα αλλά σε μαθήματα όπως η Φυσική και η Χημεία η κατάσταση έγινε πιο δύσκολη γιατί ήταν η πρώτη φορά που τα κεφάλαια αυτά ήταν εκτός ύλης και δεν είχαμε κάποια ιδέα για τη μορφή του διαγωνίσματος.

Τέλος, απευθυνόμενος στους νέους υποψηφίους στις Πανελλήνιες Εξετάσεις τονίζει «Αρχικά εύχομαι καλή τύχη σε όλα τα παιδιά. Πιστεύω πως η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να δώσω στον καθένα είναι να μην παραμελήσει την προσωπική του ζωή διότι η ψυχική του υγεία είναι ένα εργαλείο που θα τον βοηθήσει σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και δεύτερον να μην αφήσει τρίτους να τον επηρεάσουν και να μείνει προσηλωμένος στον στόχο του».

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το neo.edu.gr

Σχετικά με τον συντάκτη

Νέο Φροντιστήριο
Το Νέο Φροντιστήριο αποτελεί τον παλαιότερο και μεγαλύτερο Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης της χώρας

Αφήστε σχόλιο

ΧΟΡΗΓΟΙ

Επιστροφή στην κορυφή