Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλος

Σε μια λαμπρή εκδήλωση εγκαινιάστηκε το πρωτοποριακό αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς, στο Ηράκλειο, στην οδό 25ης Αυγούστου, παρουσία πλήθους κόσμου.

Πρόκειται για ένα πλήρως αυτοματοποιημένο e – branch, που επικεντρώνεται στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της Τράπεζας Πειραιώς, μετατρέποντας τις τραπεζικές συναλλαγές σε μια διαφορετική, βιωματική εμπειρία, προσφέροντας παράλληλα νέες βελτιωμένες υπηρεσίες και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας.

Αξίζει επισήμανσης ότι στο νέο κατάστημα παρέχεται η δυνατότητα σε άτομα ΑμΕΑ, με προβλήματα όρασης, ακοής και κινητικά προβλήματα να πραγματοποιούν ανεμπόδιστα τις συναλλαγές τους, αποδεικνύοντας ότι η Τράπεζα θέτει ουσιαστικά και όχι τύποις στο επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Τη νέα εμπειρία που προσφέρει το e-branch της Τράπεζας Πειραιώς είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά εκπρόσωποι της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, φορέων, και πελάτες της Τράπεζας, ενώ παρέστησαν και τοπικοί εκπρόσωποι συλλόγων ΑμεΑ που είδαν από κοντά τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του καταστήματος για αυτονομία και προσβασιμότητα.

Τα εγκαίνια έγιναν από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Τράπεζας Πειραιώς κ. Χρήστο Μεγάλου, ο οποίος σε ομιλία του, καλωσορίζοντας τον κόσμο, τόνισε:

«Το δίκτυο των e – branch που επεκτείνεται σταδιακά σε όλη τη χώρα, σχεδιάστηκε και λειτουργεί με γνώμονα τον πελάτη και τις ανάγκες του. Και σε αυτές τις ανάγκες η Τράπεζά μας σταθερά πρωτοπόρος και ανοιχτή στην καινοτομία, ανταποκρίνεται αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες διεθνώς καινοτομίες και τεχνολογικές εφαρμογές. Με τη δημιουργία του καταστήματος αυτού σηματοδοτούμε για μια ακόμα φορά την σημασία που έχει για την τράπεζά μας η όλο και πληρέστερη υποστήριξη του οικονομικού επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι στην Κρήτη όπου οι αναπτυξιακές δυνατότητες σε όλους τους τομείς είναι τεράστιες και η δημιουργικότητα των ανθρώπων της στηρίζει με τον καλύτερο τρόπο τις μοναδικές προοπτικές της. Εξάλλου αυτός είναι ο ρόλος και η πρόκληση που έχουμε θέσει στον εαυτό μας όλοι οι άνθρωποι της Τράπεζας Πειραιώς. Να είμαστε πρωταγωνιστές στην προσπάθεια για την ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στηρίζοντας όλες τις παραγωγικές και δημιουργικές της δυνάμεις όπως οφείλει να κάνει η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα».

Διευρυμένο ωράριο – Ανοιχτά και το Σάββατο

Οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς θα έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιούν τις τραπεζικές τους συναλλαγές με ευκολία, ταχύτητα και ασφάλεια και με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος το οποίο θα παραμένει ανοιχτό μέχρι τις 21:00 αλλά και τα Σάββατα.

Η τελετή των εγκαινίων έγινε από από τους εφημέριους του ναού του Αγίου Τίτου ενώ λόγω της εκδήλωσης για τα 50 χρόνια λειτουργίας της ΟΑΚ, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη κκ Βαρθολομαίου στα Χανιά, δεν κατέστη δυνατόν στον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης να παραστεί στα εγκαίνια.

Το παρών στη βραδιά έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ο αντιπεριφερειάρχης κ. Ευριπίδης Κουκιαδάκης, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Ηγουμενίδης, οι αντιδήμαρχοι Ηρακλείου, Π.Ινιωτάκης και Γ.Καραντινός, ο πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων ν.Ηρακλείου, Νίκος Χαλκιαδάκης, ο πρόεδρος και ο γραμματέας του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Μανώλης Αλιφιεράκης και Μανώλης Σφυρής.

Οι νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch

• Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών ταμείου, με ευκολία και απλότητα

• Online εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)

• Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικής ζώνης

• Άμεση έκδοση και παραλαβή prepaid gift card από το ειδικό μηχάνημα

• Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)

• Πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room

• Γνωριμία με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)

• Πρόσθετες υπηρεσίες για επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες:

• Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»

• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων

• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων

• Υπηρεσίες σε άτομα ΑμΕΑ

για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων

για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου

για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»

Πηγή: www.flashnews.gr

Αφήστε σχόλιο