εκπαιδευτικός που γράφει στον πίνακα

Για ενδεχόμενο αποκλεισμού ή ανισότιμης συμμετοχής κάνουν λόγο εκπαιδευτικοί, σχετικά με την κατάρτιση πινάκων για τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ.

Είμαστε μια ομάδα εκπαιδευτικών και υποψήφιων διάφορων ειδικοτήτων που συμμετείχαμε πρόσφατα στην προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας:

1ΕΑ/2019 Υποψήφια μέλη ειδικού βοηθητικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με πτυχίο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 2EA/2019 υποψήφια μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης), 3EA/2019 Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, 4ΕΑ/2019 Ειδικότητες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (τεχνολογικής εκπαίδευσης), 5ΕΑ/2019 Ειδικότητες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και που καταθέσαμε φέτος, για πρώτη φορά, τίτλους σπουδών για ένταξη τόσο στους κύριους αξιολογικούς πίνακες εκπαιδευτικών ΕΑΕ (απόφοιτοι τμημάτων Π.Τ.Ε.Α και ΠΑΜΑΚ, πτυχίο τμήματος εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής, μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και διδακτορικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ και στη Σχολική Ψυχολογία) όσο και στους επικουρικούς πίνακες (σεμινάρια ειδικής αγωγής 400 ωρών, προϋπηρεσία ενός τουλάχιστον διδακτικού έτους στην ΕΑΕ και εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω).

Εν αναμονή της έκδοσης προσωρινών πινάκων εκπαιδευτικών 2019-2020 και, με αφορμή, την έντονη φημολογία ότι το ΑΣΕΠ δεν προλαβαίνει να καταρτίσει οριστικούς πίνακες εκπαιδευτικών ΕΑΕ ως τις 23/8/2019, καταληκτική ημερομηνία σύμφωνα με την παρ.2 του αρθρ. 7 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 106/ 27-6-2019) και ότι, όπως όλα δείχνουν, παρατείνεται η ισχύς των περσινών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ (πίνακες σχ. έτους 2018-2019), δηλώνουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας για την πιθανότητα αποκλεισμού μας (όσοι για πρώτη φορά φέτος κάναμε αίτηση για ένταξη στους πίνακες) ή ανισότιμης συμμετοχής μας (όσοι, ως νέοι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, επιθυμούμε να μεταπηδήσουμε από τον επικουρικό στον κύριο αξιολογικό πίνακα) στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχ. έτους 2019-2020 και αιτούμαστε την άμεση έκδοση προσωρινών και νέων οριστικών εκπαιδευτικών ΕΑΕ για το σχ. έτος 2019-2020.

Επισημαίνουμε ακόμη ότι:

Α. Σύμφωνα με την 1882/2017 ΣτΕ 7μελής, στην οποία παρασταθήκαμε, η ισχύς των παλαιών πινάκων αναπληρωτών έληξε κατ΄ανώτατο όριο το προηγούμενο σχολικό έτος 2018-2019. Επομένως η χρήση των σχετικών πινάκων, όπως έχει εξαγγελθεί από το Υπουργείο είναι προδήλως παράνομη και αντισυνταγματική και για το λόγο αυτό αυτονόητα θα προσβληθεί ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών Δικαστηρίων.

Β. Άκυρος είναι επίσης ο πίνακας αναπληρωτών κατά το μέρος που δεν λαμβάνει υπόψη πρόσφατα κτηθείσα υπηρεσία (ή άλλο προσόν, πχ μεταπτυχιακό, πολυτεκνικής ιδιότητα κλπ) και παραμένει ίδιος αποκλείοντας την ένταξη σε αυτούς νέων εκπαιδευτικών.

♦ Δεν είμαστε διατεθειμένοι να παρακολουθήσουμε για άλλη μια φορά τις εξελίξεις να «τρέχουν» χωρίς τη δική μας συμμετοχή.

♦ Διεκδικούμε τη νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή μας στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχ. έτους 2019-20.

♦ Δεν δεχόμαστε ούτε τον αποκλεισμό μας για μια ολόκληρη χρονιά από τη διαδικασία προσλήψεων ούτε την άδικη πριμοδότηση ορισμένων εκπαιδευτικών που θα ευνοηθούν από την παράταση των παλαιών πινάκων.

♦ Διεκδικούμε την προσμέτρηση των προσόντων μας, όπως αυτά φαίνονται στον ΟΠΣΥΔ (πτυχίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών) στους πίνακες σχ. έτους 2019-2020 και τη συμμετοχή μας στις διαδικασίες πρόσληψης αναπληρωτών για την ερχόμενη σχολική χρονιά

 

 

Πηγή: www.alfavita.gr

Σχετικά με τον συντάκτη

Με Άλλα Μάτια
Η μοναδική, πλήρως προσβάσιμη για κάθε χρήστη, διαδραστική, κοινωνική πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα!

Αφήστε σχόλιο